miercuri, 10 decembrie 2014

Review: Cel mai bun tratament de păr


        Vi-am promis într-una dintre postările anterioare c-o să-i fac un review tratamentului de păr de la Balea pe care îl folosesc şi iată că  i-a sosit şi lui vremea.
        Prima oară l-am luat din pură curiozitate  împreună cu tratamentul de la Swiss o Par de care n-am fost deloc mulțumită; după experiența respectivă şi după rezultatele slabe ale şamponului uscat simplu (adică nu cel din coleecția Trend It Up), chiar eram reticentă, dar tratamenrul  mi-a depăşit aştsptările ătât de mult încât am revenit să-mi mai cumpăr 3 tubulețe.
        Tratamentul se prezintă într-un tubuleț de 20 ml şi mie îmi ajunge de 2 - 3 utilizări, depinde de cât de bine îl întind pe păr; îmi ajunge atât de mult din cauza faptului că am părul lung de doar 50 de cm şi se îngraşă foarte repede aşa că nu cutez să mă apropii cu niciun balsam sau tratament de scalp. Cu toate că produsul cică îi fără silicon, mie nu-mi încâlceşte foarte tare părul, ci chiar mi-l întăreşte un pic şi-mi mai înmoaie vârfurile care în mod normal ar fi ca o căpiță de fân.
        Ca raport preț / cantitate, mi se pare un pic cam scump, 4,99 lei / 20ml e un picuț mult, mai ales că nu fac reclamă agresivă (oare chiar fac reclamă? că eu n-am văzut decât postări pe bloguri). Totuși, i-aș da o notă de 8,5/10.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu