vineri, 30 ianuarie 2015

Ce-am mai cumpărat în ultima lună și jumătate

         Știu, a trevut ceva vreme de când am cumpărat aceste produse, dar mi-ar plăcea să vorbesc despre ele puțin.

        Din Lidl am luat prin 22 decembrie 2014 un gel de duș cremă Cien Sensitive, o cutie de ceai verde de la Sir Edward Tea și o cremă de mâini Cien SOS Hand Concentrate. La gelul de duș m-a atras mirosul și faptul că e un produs de genul sensitive, ceaiul l-am luat că nu prea mai aveam ceai la momentul respectiv. Iar crema am luat-o doar ca să văd cum e „al doilea fel de cremă de mâini de la Cien găsite în Lidl”.

        Anti-perspirantul Fa Romantic Moments l-am luat din Kaufland ca să-l asortez cu parfumurile din seturile Beyonce Heat Wild Orchid și Beyonce Midnight Heat.
        Ceaiurile din cutiuțele acelea sunt de la Auchen, se găsesc vrac. Ceaiul din stânga e un amestec de ceai verde și iasomie, cel din mijloc e un amestec de ceai rooibos cu lemongrass iar cel din dreapta e un amestec de ceai verde cu mentă. Preferatul meu e ceaiul rooibos cu lemongrass.
        Care e ceaiul vostru preferat? Aveți idei de noi încercări? Vă aștept ideile la comentarii.

2 comentarii:

  1. o sa ma uit si eu dupa ceaiul rooiboos cu lemon gras, ceaiul rosu imi place mult la gust. Sa ne spui cum e crema de la Cien, ca am vazut-o si eu asa mica si ma gandeam ca ar fi buna pentru geanta! sa le folosesti pe toate cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema mea e că crema e foarte grasă, în rest mi se pare foarte ok, hidratează și repară bine atât mâinile cât și călcâiele cu piele îngroșată

      Ștergere