sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Comanda de pe elefant.ro & episod nou Arrow

        Hello everybody! Știu că e cam târziu, dar abia acum mi-am găsit o pază să scriu articolul acesta.
        De multă vreme mi-am dorit cărțile din seria „Iubiri și destine”, dar întotdeauna mi-am imaginat că primele 2 cărți vor fi cele despre Maria Tudor și Lucrezia Borgia ale lui Jean Plaidy, nicidecum „Sisi - Împărăteasa nefericită” de Daisy Goodwin și „Nefertiti - Regina Nilului” de Michelle Moran. Pe acestea le-am comandat săptămâna trecută miercuri seara sau joi dimineața de pe elefant.ro, cert îi că vineri m-am trezit pe la vreo 12 - 13 cu apelul de la curier cum că cărțile îmi erau în Oradea; cert îi că vinerea trecută am ajuns acasă pe la vreo 6 seara, cu mult după terminarea turei curierului... ce păcat! Așa că mi-am primit coletul abia luni pe la prânz. Nu știu exact când voi apuca să citesc cărțile, încă am o grămadă de cărți și serii începute, pe care chiar vreau să le termin înainte de a începe o nouă carte.
        Al doilea subiect despre care voi vorbi e serialul „Arrow”, cred că multă lume îl știe - dacă nu cumva chiar toată lume - și care e unul dintre serialele mele preferate în acest moment. Chiar m-a enervat așteptarea asta de vreo 6 săptămâni să văd ce se mai întâmplă cu Oliver Queen. Iar când în sfârșit ar fi trebuit s-apară episodul, adică miercuri seara, nu l-am găsit, joi am fost destul de în febră cu examenul de ieri iar ieri, după examen, n-am mai fost bună de nimic, mă durea gâtul oribil (sper să nu mă pască taman acuma răceala). În sfârșit azi i-a venit rândul, și chiar n-am fost dezamăgită. N-o să povestes ce s-a-ntâmplat în episod, pentru cei care nu l-au văzut să nu stric surpriza.

2 comentarii:

  1. nu de mult am inceput sa ma uit si eu la Arrow, chiar e bun serialul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mă uit de-un an, am început tot așa, într-o sesiune de iarnă

      Ștergere