sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Review: Săpun lichid cu portocale și ceai alb Cien

        De ceva vreme mi-am propus să vă vorbesc despre săpunurile pe care le prefer, dar numai nu mi s-a ivit ocazia perfectă să vă vorbesc despre vreunul.
        Acum a venit vremea să vă vorbesc despre preferatul meu, numărul unu în toate toate topurile pe care le-aș putea face referitor la săpunurile folosite.
        Preferatul meu, pe care îl consider și cel mai bun săpun lichid pe care l-am încercat până acum e săpunul lichid cu portocală și ceai alb de la Cien. Ca mai toate produsele Cien, în Oradea se găsește la Lidl și costă undeva la 4,5 lei. Nouă (mie, mamei și tatei) ne-a ajuns undeva la vreo 2 săptămâni, deci se consumă greu în ciuda eficienței ridicate împotriva murdăriei. Îmi place acest săpun deoarece îndepărtează bine murdăria după cum am mai zis, se consumă greu fiind suficientă o singură apăsare pe pompiță (deci pentru o persoană nu e nevoie de nu știu câte sticluțe pe lună), e econom, plus că are o aroma incitantă de proaspăt datorită combinației surprinzătoare între ceai alb și portocală.
        Eu îi dau bucuroasă o notă de 10/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu