duminică, 18 ianuarie 2015

Review: Șervețelele umede de la Ops


         Astăzi e rândul șervețelelor umede de la Ops să fie pue sub lumina reflectoarelor și să fie analizate minuțios.
         Nu știu să vă zic exact care magazine din Oradea le comercializează și care nu, eu le-am găsit în magazinul de metalo-chimice din piața mare (asta se întâmpla la începutul lui decembrie) la prețul de 1,5 lei pentru un pachețel de 15 șervețele, așa c-am luat 2 pachete, unul cu aloe vera și celălalt cu lămâi, știind că în perioada respectivă nu prea mai aveam rezerve de șervețele umede, și ce mai aveam mă dezamăgiseră crunt (povestea aici).
         Ambele sortimente de șervețele miros foarte decent, ba chiar bine uneori, sunt foarte bine împregnate cu soluția de curățare, dar ca structură sunt foarte firave, se rup extraordinar de ușor; sinceră să fiu, la prețul resectiv m-așteptam să miroasă extraordinar de bine și să fie mult mai rezistente.
        Dacă le-aș mai cumpăra? Nu foarte recent, sunt o idee cam scumpe și nici nu prea am ce căuta prin magazinele de metalo-chimice, cu atât mai mult în cel din piața mare.
        Nota acordată: 7 / 10.

2 comentarii:

  1. nu cred ca le-am incercat, sau daca le-am incercat, nu mi-au lasat nicio parere ineresanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mult mai bune ca cele de la frott, dar nici acestea nu sunt extraordinare; cele mai bune mi se par cele de la Amelie și Freshmaker

      Ștergere