sâmbătă, 28 februarie 2015

Alte noutăți de la Lidl

        Dacă e week-end, înseamnă că vă aduc noutățile de la Lidl. Cred c-o să-mi fac un mic obicei din asta, ca în fiecare week-end să vă „aduc” noutățile cosmetice de la Lidl, nu de alta, dar îmi plac sau m-am înțeles cel mai decent cu multe dintre cosmeticele Cien pe care le-am încercat până acum, și încă n-am găsit un produs de la această împotriva căruia să tun și să fulger.

        Din reclamă se poate observa că cosmeticele Cien vor avea în continuare reduceri, măcar categoriile prezentate în revistă, adică șampoanele, balsamurile de păr, loțiunile demachiante & tonice, loțiunile de corp și cremele de mâini. Plus că ne informează faptul că vor avea seturi Dove formate din gel de duș (eu asta cred că e în sticla Dove în formă de lacrimă) și anti-perspirant (n-am văzut încă deodorante de la Dove); nu știu dacă la mai multe variante de Dove vor avea prețul acesta, sau doar la varianta originală, dar asta va rămâne de văzut. 


        Mi-au mai atras atenția prețurile de la cafelele Doncafe și Dallmayr. Au Doncafe-ul Selected de 300 g la 10 lei (mie personal nu-mi place sortimentul); iar Dallmayr-ul de 500 g costă 22 de lei, cu vreo 2 lei mai mult față de promoția de acum 2 săptămâni. Chiar îmi pare bine c-am apucat să-mi iau 2 pachete de dallmayr la 500 g în data de 16 februarie, nu de alta, dar chiar am făcut o afacere plătind cu 14 - 16 lei mai puțin ca de obicei, iar banii respectivi s-au putut reinvesti în altceva.

        Ne revedem mâine cu un nou review! Un week-end frumos vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu