luni, 2 februarie 2015

Preferatele lunii ianuarie


        Hello! Ziua de azi este destinată discuției despre preferatele lunii ce tocmai a trecut.
        O să încep prin a vorbi despre recipientele acelea mici din prima poză. Sunt de fapt rezerve de odorizant de cameră, dar de pe acuma vă avertizez că toate erau cel puțin pe jumătate golite la începutul lui ianuarie și o să vorbesc puțin despre ele în ordinea numerotării (sper să se vadă numerotarea):

  1. rezervă Glade Microspray cu miros de magnolie și vanilie, pe care am achiziționat-o spre sfârșitul lunii octombrie (postarea de aici ); are un miros dulceag, ceva mai greu, dar mi se pare absolut bestial
  2. rezervă Glade Microspray marine; i luasem vreo 3 bunicii prin 15 noiembrie dar n-a prea apucat să folosească foarte mult  nici din prima (cred că e cea mai plină rezervă); îmi place mirosul deoarece e foarte proaspăt
  3. un Air Wick cred că cu iasomie sau așa ceva, cert îi că mai am vreo 3 - 4 picături în el care chiar nu mai vor să se evapore; l-am luat cred că prin vară sau mai știu eu când, dar nu prea se simte în încăperi, trebuie să-ți bagi nasul în el să-l simți, și oricum are un miros oarecum a detergent de rufe
  4. rezervă Glade Microspray Relaxing Zen, cu un miros dulceag proaspăt, care mie îmi place într-un grad moderat dar e preferatul tatei; l-am luat de pe la mijlocul lui noiembrie încoace
  5. rezervă Glade cu lăcrimioare pentru aparat mare cu senzor de mișcare, luată în septembrie pentru bunica dar începută abia la mijlocul lui noiembrie când i-am mai adus un pachet de 3; nu e preferata mea nici pe departe, dar m-am gândit să o termin pe cea începută înainte de a-i da tatei aparatul pentru tir când va veni în țară cu ocazia parastasului de 6 luni.


        Acum să vă povestesc puțin despre lotul al doilea de produse date gata sau destul de folosite în ianuarie:



  • Am folosit un tratament de păr pentru hidratare de la Balea, (review aici); 
  • aproape o sticlă întreagă de gel de duș Cien Orange Sky(review aici);
  • o sticlă întreagă de gel de duș cremă Cien Sensitive (review aici);
  • am terminat săpunul lichid Finale Blue Ocean (review aici);
  • am terminat un tubuleț de 50 ml de șampon Beautiful Long de la Balea (review aici);
  • mi-am terminat în sfârșit și balsamul de păr Elseve Arginine Resist (review aici);
  • jumătate de săpun solid Balea Sensitive (review aici);
  • parfumul Chalon albastru (review aici);
  • Midnight Heat de la Beyonce (era început cam de multă vreme, review-ul aici);
  • șamponul uscat de la Kallos, produs care m-a ținut 2 luni (review aici);
  • deodorantul 8 x 4 Party Fever, pe care l-am luat destul de consumat de la bunica (review aici);
  • cam 2/3 dintr-o cremă Atrix cu mușețel la cutie de 150 ml (mi-a adus-o în vară tati, review-ul aici);
  • tot așa, cam jumătate din dintr-un anti-perspirant solid Lady Speed Stick (review aici);
  • 2 pachețele de șervețele umede de la Amelia (review aici);
  • 1 pachet de șervețele umede de la Wickies (review aici);
  • jumătate din pachetul de 120 de șervețele umede de la bunica decedată;
  • o mască de păr cu 7 uleiuri care era într-o cutie de vopsea de păr, mi-a rămas de la ultima vopsire pe păr când am utilizat un pachet și jumătate de vopsea;
  • șampon cu cofeină de la Balea (review aici); 
  • am mai consumat și din deodorantul BU Trendy de la aceeași bunică (l-am luat pe mai mult de jumătate gol, review-ul aici);
  • rujul „In the nude!” de la Essence (review aici);
  • ministick-ul Rexona Fresh (review aici);
  • balsamul de buze Nivea Soft Rose (review aici);
  • balsamul de buze Nivea Essential Care (review aici);
  • 80% dintr-o sticlă de 500 ml de săpun lichid Cien cu miere și lapte, pe care din greșeală l-am omis (review aici);
  • ulei de ricin + ulei de cocos, pe care iar le-am omis din greșeală.
        Cam atâtea am folosit în luna ce-a trecut. Abia acuma mi-am dat seama c-a folosit destule lucruri, dar câteva dintre ele erau ambalate în cantitate mică (șamponul Balea Beautiful Long) sau mai mult de jumătate consumate la începutul lunii (gelul de duș Cien Orange Sky, săpunul lichid Finale Blue Ocean, 8 x 4 Party Fever, BU Trendy, parfumurile de la Chalon și Beyonce etc).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu