duminică, 8 februarie 2015

Review: Săpun lichid Finale Blue Ocean

       Bună dimineața! Azi vă aduc dis-de-dimineață o noutate cu iz de vacanță de vară.
        Am testat la sfârșitul lunii trecute și începutul lunii acesteia săpunul lichid Finale Blue Ocean luat din Lidl. Sinceră să fiu, firma n-am văzut-o decât în Lidl, deci s-ar putea să fie marcă proprie. Am luat săpunul din pură curiozitate, mai văzusem firma și cu ocazia altor vizite prin Lidl, așa că îmi luasem inima în dinți și l-am și cumpărat. Și nu m-a dezamăgit chiar deloc. Are un miros drăguț care te duce uneori cu gândul la vacanțele în care te duceai în excursii pe malul vreunei ape, se consumă greu dar spre sfârșit pompița a început să facă figuri și să aibă momente în care să se blocheze. Pe deasupra, e ceva mai ieftin ca săpunurile lichide de la Cien.
         Dacă l-aș mai cumpăra? Probabil că da.
         Notă acordată: 9,5 / 10.

2 comentarii:

  1. Nu l-am incercat, o sa ma uit dupa el la urmatoarea vizita in Lidl!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idee ciudată: azi când am fost în Ligl, mi s-o părut că i-or schimbat nuanța într-una mai spre verzui.
      Și în vreo 2 - 3 minute am văzut o persoană, pe care nu prea pot s-o suport, la cumpărături în același Lidl cu mine

      Ștergere