marți, 10 martie 2015

Review: 8 x 4 Party Fever



        A venit timpul să vorbesc despre unul dintre produsele pe care le-am luat de la bunica. 
        8 x 4 Party Fever este un deodorant de la 8 x 4 (sincer, nici nu știam că mai există marca 8 x 4), prin urmare conține alcool și nu săruri de aluminiu, prin urmare, pentru mine n-a avut efectul acela de protecție de care am eu nevoie. Țin minte că singura dată când l-am folosit pentru protecție înafara casei a fost când am mers la un examen, apoi am rămas să mânânc la cantina universitară și la final am făcut o tură de cumpărături prin Auchen. Iar acasă deja mă alesesem cu un ușor iz de miros de transpirație. Și asta în cele 5 ore jumătate în care am fost plecată de acasă.
        Ca miros, chiar mi-a plăcut, îmi părea a avea un oarecare miros floral-fructat, dar din păcate sunt puțin cam incapabilă în general să disting toate elemantele care compun un anume miros.
        Din cauza faptului că l-am luat de la bunica și că nu credeam că mai găsesc pe rafturi marca 8 x 4, nu știu unde l-aș mai găsi sau cam la ce preț.
        Dacă l-aș cumpăra? Nu cred, am alte mirosuri care-mi plac mult mai mult.
        Notă acordată: 5 / 10.

2 comentarii: