joi, 16 aprilie 2015

Oradea prin ochii unei romantice

Văd că în ultimele zile mă decid greu să scriu niște articole pentru blog, și asta din cauza fiarei care încă îmi face probleme (adică sper să fie doar o descărcare de fiară și nu ceva mai grav).

Probabil că acum vă uitați și mai chiorâș la titlul postării, oare ce-oi fi vrând să spun prin el. Ei bine, cred că foarte mulți știți Podul Artelor (cred că așa se numește) din Paris. Este podul acela peste Senna plin cu lacăte puse acolo de cupluri ca să le dăinuiască povestea de dragoste. Se pare că curentul a ajuns prin Oradea, existând și aici un asemenea pod, fiind vorba de Podul Intelectualilor (podul acela pietonal între Podul Dacia și Podul Decebal).



Mie, personal, mi s-a părut ceva fenomenal să avem și noi așa ceva prin Oradea noastră, deși prima oară când am vizitat podul acesta anul ăsta nu-mi venea să cred ochilor; trebuie să menționez că de vreo 7 ani și jumătate nu prea mai frecventez acest pod, așa încât nici nu mă mir că nu eram la curent cu această poveste cu iz romantic al orașului.

Sunt curioasă să văd ce alte locuri așa frumoase voi găsi prin oraș.

3 comentarii:

  1. Si in Sibiu, pe Podul Mincinosilor, e la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine e ceva inedit ca să zic aşa

      Ștergere
    2. Abia acum mi-a picat fisa: există lăcățelele acelea pe Podul Mincinoșilor din Sibiu pentru a ține sub cheiță minciunile.

      Ștergere