sâmbătă, 23 mai 2015

Noutăți la Lidl


         Hello! M-am uitat joi peste revistele de la Lidl și se pare că următoarea săptămână ar fi una îmbelșugată (defapt, și acest articol e scris de joi și programat s-apară azi). Nu știu sigur dacă au introdus deja sau nu produsele XXL dar știu sigur că sunt foarte încântată de ideea lor. Mai ales de mărimea gelurilor de duș Cien și a faptului că se preconizează apariția rezervelor pentru săpunurile lichide Cien, căci până acum nu le-am văzut; nu zic că anul trecut n-au existat prin săptămâna destinată produselor XXL dar că eu n-am avut obiceiul decât de prin toamnă să bat mai des magazinele Lidl.
         Pe lângă cosmetice, am mai găsit o grămadă de dulciuri dar și produse alimentare în pacheta mai mari în cadrul săptămânii XXL, dar și colecții noi de haine și jucării că tot vine Ziua Internațională a Copilului din 1 iunie (care e și zi liberă, ce bine!).
         Pentru mai multe lucruri, vă invit prin magazinele Lidl începând de luni, 25 mai 2015. Acum vă las în compania postărilor de săptămâna aceasta:

        Vă rog, dacă vedeți că linkul din această postare către antiperspirantul Cien nu funcționează sau că vă duce altundeva, lăsați-mi un comentariu ca să știu de situație și s-o remediez. Mulțumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu