vineri, 15 mai 2015

Review: Ministick-ul Rexona Aloe Vera Fresh


         Hello! Azi vorbesc despre un produs care mi-a fost alături în lungile zile de facultate un semestru întreg. L-am luat mai în toamnă special pentru geantă, de aceea am optat și pentru varianta ministick, să poată încăpea și în gentuțe gen plic.
        Are un miros discret, cam ca orice anti-perspirant stick sau roll-on, dar e foarte fresh, care mă face să mă simt protejată până ajung seara acasă și fac duș, dar asta fără a intra în conflict cu parfumul (a se înțelege EDT sau EDP) pe care-l port în ziua respectivă. Asta înseamnă că își face efectul vreo 6 ore bune pe mine, în condițiile în care sunt genul de persoană care transpiră enorm de mult. Prin urmare sunt foarte tentată să încerc și alte produse Rexona și abia aștept să-mi formeo părere despre celelalte 2 ministick-uri pe care le am de la ei.
         Probabil l-aș recumpăra pe la mijlocul sau sfârșitul verii când probabil mi se va termina stocul de anti-perspirante în varianta travel size, mai ales că acestea de la rexona au un preț de aproximativ 4 lei / ministick.
         Notă: 9,5 / 10.

2 comentarii:

  1. da, da, si mie imi place mult mirosul acestui produs, ba chiar aveam unul mini vara in geanta, pentru urgente!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu inca n-am dat de ceva care sa ma tina minim 10 ore, asa ca mai mereu am nevoie de ceva extra protectie

      Ștergere