vineri, 19 iunie 2015

Review: Balsam de buze Nivea Vitamin Shaker


        Hello! Și azi e vorba despre un produs pe care îl folosesc la comun cu mama, deși e produsul mamei de drept: balsam de buze Nivea Vitamin Shaker.
        E un produs Nivea, deci a costat ceva și de asemenea mă așteptam să aibă o calitate destul de ridicată, dar precum m-a obișnuit deja Nivea, se pare că la capitolul balsam de buze stă de rahat la prețuri exorbitante. Mie produsul mi se pare bun de nimic, nu oferă niciun strop de hidratare sau protecție solară, doar luciul care-l conferă buzelor e singurul lui efect.
        Sincer, pentru mine n-aș achiziționa produsul, dar nici spre a-l face cadou cuiva, mi se pare chiar sub toata jena din punct de vedere calitativ, ami ales din partea unei companii ca Nivea.
        Nota acordată: 1 / 10.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. sincer, din punctul meu de vedere nici n-ai ce incerca de balsamurile de buze Nivea; pe mine ma mananca manutele sa-mi iau unt de buze sau ce-o fi de la Nivea, is in niste cutiute micute

      Ștergere