sâmbătă, 25 iulie 2015

Despre colecția de creme de duș Cien Winter

        Hello! Acest articol poaate va fi mai sec decât majoritatea celorlalte review-uri ale mele, dar m-am gândit să adaug câteva cuvinte la modul genetral despre cremele de duș Cien din colecția Winter.
        În primul și în primul rând, mie mi se par a fi produse bune, curăță și catifelează pielea foarte ok, nu fac spumă excesivă. Dar am o mare problemă cu mirosurile lor, mi se par cam prea dulci toate, crema de duș Fireside Glow nici n-am mai luat-o. Cel mai fresh dintre ele e Winter Garden, el ar mai fi ok dacă n-ar avea și iz de cremă de curățat diverse suprefețe gen Cif.
          Cu toate că își fac treaba pentru care au fost create și că au un preț întreg de doar 4,5 lei pentru 300 ml, nu o să le mai achiziționez, prefer să descopăr produse noi de genul acesta, și am căcălău de descoperit, gen gelurile de duș marca proprie Auchan la 750 ml sticla pentru numai 3,8 lei și sunt vreo 7 feluri diferite încă. Momentan, am foarte multe geluri de duș plus 5 săpunuri solide de terminat pe acasă, așa c-aș sta blândă măcar până de 1 septembrie când pesupun c-aș termina majoritatea gelurilor din dotare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu