sâmbătă, 11 iulie 2015

Orasul meu - partea I

Hello! Tot spuneam că nu vreau să tot vorbesc numai și numai despre cosmrtice, iar în articolul de azi vă voi prezenta puțin din orașul meu natal și în care locuiesc și azi: Oradea.

Pozele sunt făcute în data de 2 iulie când am fost până la Qubiz să dau un test pentru internship-ul pe care-l țin în această vară în Oradea. N-am prea avut chef să mă complic cu OTL-ul (transportul în comun), așa încât ccând m-am dus spre Qubiz am folosit noul pod rutier care leagă cartierul Dragoș Vodă de strada Făcliei, află de cealaltă parte a Crișului Repede.








Acesta este noul pod rutier: 








De cealaltă parte a podului, pe strada Făcliei:





 În depărtare se pot observa turnurile bisericii de la Mănăstirea Adormirii Maicii Domnului.


Zona Parcului Silvaș:



Peisaj de pe dealurile orașului:


        Deși se lucra la strada Făcliei chiar lângă Qubiz, acela a fost sectorul de drum pe care l-am disprețuit cel mai mult deoarece nu-mi plac șantierele, era praf și alte cele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu