sâmbătă, 18 iulie 2015

Orasul meu - partea a II - a

Hello! Îmi cer scuze că această postare vine atât de târziu, am uitat că n-aveam postare pentru azi deși știam exact despre ceea ce vreau să vorbesc.

Vă povesteam în această postare că în data de 2 iulie am fost până la Qubiz să dau ceva test pentru un internship. Despre partea asta, de atunci coordonatoarea candidaților tot îmi zice prin sms-uri că o să mă sune să mă invite la interviul propriu-zis, dar tot n-a făcut-o. Mie tipa mi se pare o idee neserioasă sau cu capul în nori dar nu despre asta vreau să vă povestesc azi.

Întorcându-mă de la internship, am fost până în Carrefour-ul din Lotus iar până la tramvai am luat-o la pas prin Parcul Muncitorilor cum e cunoscut la noi sau oficial parcul I.C. Brătianu. Vă las mai jos pozele:


Aceata ar fi o imagine de ansamblu...



N-am pozat chiat toate cele 3 terenuri pentru jocuri cu mingea, dar avem și așa ceva în parcul Brătianu.


 Avem și ceva echipament sportiv pe acolo.



Avem și măsuțe de ping-pong și spațiu special amenajat pentru biciclete, role și skateboard.


O parte din spațiul de joacă destinat copiilor.


Un mic spațiu de relaxare dar n-ar strica și niște băncuțe în acest foișor sau ce-o fi fiind.


Hotelul Double Tree by Hilton de lângă parc.



Aceasta e fosta Grădină Botanică a Oradiei, acum văd c-a intrat sub tutela Universității din Oradea pentru specializările Biologie și Biotehnologie Vegetală de la Facultateade Științe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu