marți, 28 iulie 2015

Review: Antiperspirantul Gerovital H3 Sapphire Women


        Hello! Vă povesteam în această postare despre achiziția acestui antiperspirant din Kaufland cu aproximativ 11 lei la vremea respectivă. Inițial voiam să-mi iau varianta Pearl, mi se părea mult să achiziționez toate cele 3 variante căci știam că mai am acasă 2 antiperspirante cu aerosol plus altele mai mult goale dar neterminate, doar că acasă m-am trezit c-am achiziționat varianta Sapphire. Și mare minune c-am dat atâția bani pe un antiperspirant (adică pe o singură bucată) la 150 ml.
        În condițiile meteo caniculare în care eu transpir ca un porc (mă rog, ca o scroafă, că-s fată), acest produs are o eficiență minimă de vreo 5 ore, iar dacă nu transpir mult, cred că m-ar ține și vreo 7 - 8 ore lejer. Are un miros discret, cred că floral pudrat, îl port de obicei cu Avon Today dar nu numai. Nu pot spune că-mi place mirosul, dar nici nu mă deranjează, e chiar neutru.
        Cum cred că v-am lăsat să subînțelegeți, mi-ar plăcea să achiziționez și celelalte 2 produse din gamă, dar nu știu sigur dacă pe acesta l-aș recumpăra. Îi acord o notă de 9 / 10 din cauza prețului și al mirosului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu