luni, 13 iulie 2015

Review: Fluid tonic purificator de la Gerovital Plant



        Hello! Azi vă povestesc puțin despre micul meu secret împotriva coșurilor, acest fluid tonic purificator de la Gerovital Plant.
        Mama mi-a găsit aceast loțiune acum câțiva ani și încă de atunci mi-a ajutat iar acum am primit-o de 1 & 8 martie; o căutasem foarte mult prin magazinele fizice și n-o găsisem, dar se pare că cineva s-a gândit și la mine și mi-a făcut-o cadou.
        Loțiunea are un miros proaspăt și îmi lasă tenul curățat dar nu ține mai mult de-o lună jumătate folosită de 2 ori pe zi fără abatere. Are acid salicilic în compoziție și cred că asta îl face să lupte împotriva coșurilor.
        Dacă îl găsesc, îl cumpăr bucuroasă.
        Notă acordată: 10 / 10.

P.S.:  Țineți-mi pumnii, azi dau examenul scris la licență.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu