vineri, 24 iulie 2015

Review: Masca de față Himalaya cu neem


         Hello! Cred că vă amintiți că pe la începutul lui iunie vă spuneam că mi-am luat 2 măști de față de la Himalaya.  Le luasem din Kaufland, dar nu-mi mai aduc aminte cu cât.
         Mi-au plăcut măștile că m-au ajutat puțin cu iritația facială dată de epilarea cu ceară caldă (chiar era necesar procesul, credeți-mă pe cuvânt) ceea ce nu e chiar de lepădat. Mai trebuie să menționez și faptul c-ar putea fi ușor exfoliantă, dar e ok, foarte ok încă. Îmi și curăță foarte bine pielea, dar la fel ca și cu măștile acelea exfoliante de la Balea și Chantelle, până a doua zi dimineața fața mea era foarte uleioasă ceea ce chiar nu-mi convine deloc. Și nu-mi mai convine ceva la această mască de față: culoarea verde închis, care chiar m-a șocat.
         Pe viitror, îmi doresc să caut această mască în varianta full-size, căci nu e un produs de lepădat, așa cum mă temeam la început.
         Notă acordată: 9,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu