marți, 14 iulie 2015

Review: Săpun lichid Finale Creamy Fields

        Hello! Azi vorbesc despre unul dintre cele 4 săpunuri lichide folosite, și anume Finale Creamy Fields.
        Am cumpărat acest săpun lichid pe la începutul lunii și l-am băgat imediat în uz, căci nu mai aveam deloc săpun lichid prin casă. Deja e aproape gata săpunul, și chiar nu-mi pare rău că l-am cumpărat. Produsul e foarte cremos, are un miros frumos și proaspăt. Îmi place faptul că dacă nu te speli din 5 în 5 minute pe mâini, nu prea ai nevoie de cremă de mâini căci săpunul nu usucă foarte rău mașina.
        Săpunul e luat din Lidl (Finale e marcă proprie Lidl), la un preț de 3,5 - 3,8 lei.
        Sinceră să fiu, aș recumpăra bucuroasă produsul oricând, doar că mai am ceva produse pe stoc.
        Notă acordată: 9,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu