vineri, 10 iulie 2015

Review: Șervețelele umede Inci Fresh, Softino și Frotto albastre

       Hello! Azi vă povestesc despre mai multe șervețele umede care-mi plac foarte mult, dar să vorbesc despre fiecare în parte n-ar ieși mare lucru.

Șervețelele Inci Fresh:
       Aceste șervețele umede le-am moștenit de la bunica care a decedat în noiembrie anul trecut. Deși nu știu de unde și cu cât au fost achiziționate, m-am bucurat foarte mult c-am reușit și eu să le folosesc îndeajuns de mult încât să-mi formez o părere despre ele. Mi-a plăcut faptul că s-au ridicat la calitatea șervețelelor umede de la Amelia, Carrefour sau Auchan. Curățau foarte bine și miroseau plăcut. Și-n plus, mi-a plăcut foarte mult designul pachetului, chiar luam șervețelele umede din alte pachete și le băgam în acest pachet.
        Depinde foarte mult de preț, dar categoric aș cumpăra acest tip de șervețele umede și pentru mine.
        Notă acordată: 10 / 10

Șervețelele umde Softino:


        Nici măcar nu mai am o poză în care șervețelele umede Softino să fie doar ele singure în ea, așa că o să folosesc o poză de grup.
        Au fost luate din Lidl cu 3 - 4 lei, nu mai țin bine minte, dar mi-au plăcut și acestea mult. Le-aș recumpăra cu mare drag, mai ales dacă se întâmplă să dau o raită prin Lidl după alte produse și să fiu în pană de șervețele umede pentru acasă.
        Din partea mea au nota 10 și acestea.

Șervețelele Frotto albastre:


        Și acestea sunt luate tot din Lidl, cu maxim 1 leu. Acestea sunt singurele șervețele umede de la Frotto pe care le pot suporta. Nu sunt nu știu ce, dar sunt bune când n-ai altceva mai bun și n-ai chef să colinzi enșpe mii de magazine din care să tot iei doar 1 -2 produse și cam atâta. Acestea au din partea mea doar nota 8.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu