vineri, 21 august 2015

Review: Batistuțele de hârtie pe care le folosesc


        Hello! De multă vreme am dorit să fac acest review colectiv dar numai nu mi s-a arătat.
        În mod normal, folosesc foarte multe batistuțe de hârtie când plec de acasă; ele au o grămadă de întrebuințări: le folosesc să mă șterg la nas, să mă șterg pe mâini, să înlătur transpirația care mă deranjează și chiar pe post de hârtie igienică deoarece de ce să ne ofere instituțiile de învățământ de orice nivel așa ceva.
        În mod normal, eu nu-mi iau batistuțe de hârtie scumpe, ele costă până în 2,5 lei pentru 10 pachețele, deoarece consider că-și fac treaba eficient și cele ieftine, așa că de ce să-mi iau din alea care costă un singur pachețel 1 leu? Foarte rar cumpăr șervețele din alea parfumate Wood nu știu cum cu o fetiță pe ambalaj.
        Printre șervețelele pe care le cumpăr se numără: batistuțele în ambalaj roz de la Amelia 10 pachețele pentru 2 lei, cele marca proprie Carrefour tot așa 10 pachețele la 2 lei și cele marca proprie Auchan tot vreo 2 lei pentru 10 pachețele. În rest, mai folosesc și șervețelele uscate de la diverse magazine și firme, dar am făcut deja un articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu