sâmbătă, 8 august 2015

Review: Crema de corp Beyonce Heat Wild orchid


        Hello! Dacă tot vi-am povestit despre deodorantul Beyonce Heat Wild Orchid, e timpul să vă povestesc și despre crema de corp care-l însoțea în pachet.
         Crema are un miros ceva mai discret decât deodorantul dar nu prea hidratează pielea. Sinceră să fiu, eu n-am folosit cele 2 produse din pachet împreună, de obicei mi-e foarte lene să folosesc după fiecare duș /baie ceva pentru hidratare, și în plus niciodată nu știu ce voi folosi pe post de parfum a doua zi. Am obiceiul ca noaptea să nu prea folosesc „parfumuri” seara, așa încât nu mi pretează să folosesc creme de hidratarea când ies din vană. Cât despre cât mă ține mirosul produsului, n-am fost atentă, dar cert e că trebuie să-l aplic destul de des dacă vreau să-mi hidratez mâinile, am ajuns să-l foloses pe post de cremă de mâini.
         Notă acordată: 4 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu