miercuri, 5 august 2015

Review: Deodorantul Nivea Fresh Natural


        Hello! Azi vă voi vorbi despre un deodorant preferat, dar care din păcate, ca orice deodorant, nu ține foarte mult. Este vorba despre Nivea fresh natural. Cică promite protecție timp de 48 de ore, dar garantez că nu ține nici o treime din acelea 48 de ore pe oricine îl folosește. Menționez faptul că acest produs, deși e al mamei, îl mai încerc și eu din an în Paște.
        Acesta cred că e singurul produs cu mirosul clasic Nivea sau care dă în respectivul miros și care-mi place la nebunie. E, ca să zic așa, excepția care întărește regula. Pe mine mă ține cel mai mult acest produs atunci când dorm, adică vreo 7 - 8 ore. În rest, dacă mă ține 3- 4 ore, mai ales la temperaturile mari din ultima vreme, e jalnic.
        Eu îi acord o notă de 7 / 10 și cu ideea de a nu-l cumpăra prea des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu