duminică, 30 august 2015

Review: gelul de duș + loțiune de la Fa


        Hello! Azi e ziua dedicată gelului de duș Fa Shower + Lotion Pomegranate. La început, când l-am cumpărat pe la mijlocul lui iulie când am prins oferta de vreo 6 lei la câtega geluri de duș Fa (cantitate: 250 ml) în Kaufland, mă întrebam cum vine asta, gel de duș și loțiune. Între timp m-am lămurit puțin.
        Pentru mine, această înțelegere se traduce printr-un efect în genul unui gel de duș sensitive. După ce folosesc acest gel de duș, îmi simt pielea mai hidratată puțin decât dacă aș folosi un simplu gel de duș.
        Singura mea problemă e faptul că mi se pare că se consumă repede (sau am eu obiceiul de a consuma mai mult produs decât am nevoie?). Poate e și faptul că m-am obișnuit cu sticlele de 300 ml de la Cien iar aceasta are doar 250 ml.
        Din partea mea, produsul are nota 10 cu mențiunea că e de recumpărat în mod cert.

2 comentarii:

  1. l-am vazut si eu, dar parca nu m-a incantat mirosul. O sa mai incerc sa-mi mai bag nasul in el, poate-poate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirosul nu e foarte pe placul meu, dar imi place cum imi ingrijeste pielea

      Ștergere