duminică, 16 august 2015

Ultimele cumpărături de cosmetice

        Hello! În ultimele săptămâni am fost ceva mai cumințică cu cumpărăturile, așa încât a cam trebuit să întind coarda ca să am câte cev să vă arăt.  Unele dintre produsele ce urmează au fost destul de importante, mă rog, necesare, altele, mai mult un moft. 


        Mi-am luat de la ABC-ul din colțul blocului 2 sticluțe de acetonă la 1,2 lei fiecare sticluță, 2 pachețele de bețișoare de urechi (mi-a fost lene să-l caut și pe al doilea), și 2 lacuri de unghii, unul transparent celălalt într-o culoare mai neutră. Din Kaufland mi-am 3 pachețele de șervețele umede Amelia, dar iar mi-a fost lene să-l caut pe al treilea. Din Lidl mi-am luat un balsam de păr Cien Repair & Care. Din Auchan îmi luasem pasta de dinți Sensodyne. Iar din Stockhouse mi-am luat minigelul de duș Balea cu Aloe Vera și Limette, șamponul pentru vopsit părul cât și cerceii și burețeii pentru machiat din poza de mai jos.



        Iar ultimele venite la mine în casă sunt cutiile de șervețele uscate din Lidl.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu