joi, 17 septembrie 2015

„Diet shopping”

        Hello! Chiar am cam rămas în pană de idei și cum aseară m-am trezit, după o sesiune de cumpărături alimentare, că eu, defapt, n-am nicio postare planificată până prin noiembrie, mi-am tot frământat neuronii să găsesc o temă măcar pentru postarea care ar trebui s-apară azi.
        Cum sunt la dietă, sau mai bine zis la cură intensivă de slăbit, m-am gândit să scriu puțin despre produsele alimentare pe care le-am introdus de noi în alimentația mea, sau măcar le consum mai des ca altădată.
       Cred că cea mai mare schimbare pe care-am făcut-o a fost să renunț la 4 produse pe care le consumam în exces ca o proastă și care mi-au cauzat în cei 23 de ani de viață pe care i-am trăit o îngrășare dezastruoasă: zahărul, mierea de albine, cartofii (gătitți mu multe feluri) și fîina albă.
        Zahărul și mierea le-am înlocuit momentan cu îndulcitor artificial, dar în viitoarele 12 luni am în plan să încerc agavele, stevia și fructoza, măcar atât cât să mă dumiresc dacă-mi plac sau, deși mi se par foarte scumpe.
        Făina albă și produsele din ea le-am înlocuit cu făina integrală cumpărată din Kaufland, dar și cu chifle din făină de secară sau din făină graham; preferatele mele sunt chiflele Fitness (chiar așa se numesc, uitați-vă în magazine dacă nu mă credeți) pe care le-am găsit în Kaufland și Lidl dar și ceva minibaghete cu făină integrală mi se pare tot din Lidl.
        Momentan, cartofii i-am înlocuit mai ales cu felul 2 din fasole uscată sau cu humusul, dar și cu morcovi cruzi rași și alte rădăcinoase crude din care-mi fac salată la cărniță.
        Am mai făcut și alte schimbări, unele mai mari, altele mai mici în alimentația mea, dar mai pe larg despre dieta pe care o urmez o să vă vorbesc altădată, să nu vă împuiez capil prea tare.
        Dar sa revin la partea de shopping, căci doar despre asta doream să spun câteva cuvinte pe ziua de azi. Ce am descoperit foarte interesant sunt următoarele 2 lucruri:

  1. Kaufland-ul dă reduceri de minim 50% la toate produsele de panificația produse în unitatea proprie de luni până sâmbătă după ora 21. Adică tot ce trebuie să faceți e să mergeți la magazin sperând că veți mai găsi produse de panificație, le puneți în coș pe cele pe care le doriți și vă prezentați la casa de marcat după ora 21. Nu e nevoie s-așteptați ora 21 ca să vă puneți în coș produsele respective, ci doar s-ajungeți la casă după ora respectivă. Mă refer la produsele de panificație produse în unitatea proprie la produsele alea pe care vi le luați din vitrina de panificație de lângă vitrina mezelurilor cu servire asistată. Tot ce vă rog eu să folosiți cleștele când vă luați produsele deși e mai dificil de manevrat ca propriile degete, dar, credeți-mă, e grețos să vezi persoane care iau produsle cu mâna goală, le pun în punga lor de hârtie și apoi le scot și le repun pe raft.
  2. Momentan, în Kaufland am găsit făină integrală de la Moara Maria la 2,99 lei / kg, ceea ce mi se pare un preț foarte bun.
        Și acum, așa, de încurajare, pentru toate persoanele aflate la cură / dietă de slăbit sau care-ar vrea să mai dea jos ceva colăcei, eu am reușit să dau jos 5.1 kg în primele 29 de zile de dietă fără să mă înfometez, fără șocuri hipoglicemice și fără stări din alea de amețeală de să merg din zid în zid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu