sâmbătă, 5 septembrie 2015

Preferatele lunilor iulie si august

        Hello! Ieri mi-am instalat netul si in locuinta in care o sa ma mut, sper, pana la sfarsitul anului, plus c-m mai avut si altele pe cap asa ca aseara mi-am zis ca nu mai are rost sa mai salvez postarea pe ziua de ieri. Pentru aceasta postare nu am si o fotografie de grup, mi-a fost foarte lene luni s-o mai fac si pe aia, mai alles ca am dus un sac de 35 de litri aproape plin jos.

        In cele 2 luni despre care va povestesc, am consumat nu mai putin de 6 cutii si jumatate de servetele uscate plus un pachet de servetele de masa. Marca preferata de servetele se pare ca a fost Frotto din Lidl.


        Am mai reusit performanta de a consuma 6 pachete mari de servetele umede (2 Freshmaker, 2 Wickies, 1 Softino si 1 marca proprie Auchan) si 9 pachetele mici de servetele umede (2 albastre de la Frotto, 1 de la Sleepy gasit prin Auchan, 2 Amelia si 4 marca proprie Carrefour).


        Pentru par am folosit diverse „chestii”: samponul antimatreata de la Dove (terminat) mi-a provocat matreata asa incat l-am terminat pe post de sapun lichid, spuma de par Balea pentru volum in varianta mini, samponul Nivea pentru volum in varianta mini (terminat) de care n-am fost deloc incantata, tratameul pentru par Gerocossen Capilar +, balsamul de  Cien Repair & Care, samponul Clear Intense Hydration si 2 pliculete de sampon colorant pentru par de la Wella (terminate).


        Am reusit sa termin deodorantul Beyonce Midnight Heat, apa de parfum Elode Enigmatic cat si apa de toaleta C-THRU Coral Dream. Am mai consumat dintr-o apa de toaleta Chalon albastra si dintr-un parfum Versace primit cadou.



        Pentru corp, cat si pentru spalatul mainilor, am terminat urmatoarele geluri de dus: Cien Winter Garden, Cien Sensitive, Fa Shower + Lotion, Cien Oriental Fragrance, Cien Spring Awaking, Cien Almond & Oil, un sapun solid Nancy cu migdale si lapte, Cien XXL Grapefruit, samponul Balea cu cofeina

 

        Pentru par am mai folosit si fixativul Taft in varianta pentru volum si samponul uscat Balea Trend It Up.


       Pentru fata am folosit cu precadere apa micelara pentru ten sensibil in varianta mini de la Garnier, mascara essence get big lashes, creionul de ochi essence hot chocolate, dischete demachiante de la Caterine, crema de fata de la elmiplant Skinnergy pentru ten gras.


        Am folosit si din crema Atrix cu musetel si din balsamul pentru corp Neutrogena, tot primit cadou.



 .
        Am terminat 2 sticlute de acetona, 1 sticla de sapun lichid Vir cu orhidee, 1 rezerva de sapun lichid marca proprie Auchan cu ceai verde si 1 rezerva de sapun lichid de Marseille marca proprie Auchan.


        Pe aceste produse n-am prea stiut, asa ca le-am facut poza „speciala”: spray de protectie solara Cien sun factor de protectie solara de 30, 3 lacuri de unghii, uleiul de copii mici Johnsons Baby cu musetel, crema de corp Beyonce Wild Orchid, 2 pachetele de betisoare de urechi, lotiunea de corp de la Balea si aproape 2 paste de dinti.

4 comentarii:

  1. pff ce harnicuta ai fost :) O multime de servetele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2 luni a fost o perioada foarte lunga... dar de acum incolo sper sa fac cat mai rar un asemenea articol pentru 2 luni impreuna deoarece sunt mult prea multe ambalaje de pastrat

      Ștergere
  2. app n-am mai folosit chalon de un car de ani, a ramas la fel de bun ? merita sa il recumpar ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am inceput sa folosesc Chalon in ultimii 4 ani, initial imi mai dadea bunica decedata in noiembrie cate o sticluta caramizie iar parfumul din sticluta albastra l-am descoperit cu 3 - 4 zile inaintea mortii ei; sincera sa fiu, pe mine tine vreo 4 ore, apoi nu-l mai percep decat daca s-a luat si pe haine, dar la 15 lei cu cat il gasesc eu si avand in vedere ca e doar reproducere, eu consider ca uneori merita recumparate ambele variante

      Ștergere