miercuri, 23 septembrie 2015

Review: Gelul de duș Aqua marca proprie Auchan


        Hello! Azi vă vorbesc despre unul dintre ultimele geluri de duș pe care le-am cumpărat și ultimul intrat în folosință, anume varianta Aqua a gelurilor de duș marca proprie Auchan. Eu am ales varianta de 750 ml pe care-am dat 3,8 lei, dar există în magazin și variantele la 250 ml pentru 2,00 - 2,10 lei. Mie mi se pare mai econom bidonul de 750 ml.
        Produsul are un miros ușor acrișor care nu e foarte persistent ceea ce mie chiar îmi convine, dar micuța mea problemă e cu spuma produsului, nu mi se pare că face prea multă spumă. Dar, per ansamblu, mi se pare un produs foarte bun în care merită să investești cei 3,8 lei și doar pentru a-l testa.
        Eu îi acord o notă de 9,5 / 10 din cauza spumei, și menționez faptul c-aș dori să achziționez toate felurile de gel de duș marca proprie Auchan fie în varianta de 750 ml fie în varianta de 250 ml.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu