luni, 14 septembrie 2015

Review: Săpunul solid Fa Sensual & Oil


        Hello! De foarte multa vreme nu vi-am mai vorbit despre un sapun solid, asa incat am considerat potrivit momentul sa va mai destainuiesc cate ceva despre ultimul sapun solid pe care l-am incercat.
        Sapunul l-am luat prin ianuarie - februarie din Banutelul de la Piata Mare (sau Piata Cetate pentru cei care nu sunteti obisnuiti cu Oradea) cu 2 lei sa i-l daruiesc bunicii cu ocazia zilei ei de nastere. Neprevazutul a facut ca ea sa decedeze iar eu am mostenit sapunul.
       Despre sapun pot spune ca mi-a placut cum imi ingrijeste pielea si mi-o lasa catifelata, dar are un minus la capitolul miros caci acesta nu m-a dat pe spate. Vi-am mai povestit ca-mi plac mai nou sapunurile solide sau gelurile de dus cu uleiuri caci imi fac bine la piele, care mi-a luat-o razna putin din cauza curei de slabire.
        Per ansamblu sunt foarte multumita de acest produs si l-as recumpara bucuroasa daca n-as mai avea pe stoc cateva produse de terminat pana una alta. Nota care i-o acord este 9,5 / 10 (din cauza mirosului).
        Si aici este link-ul de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu