luni, 21 septembrie 2015

Review: Uleiul de levănțică


        Hello! Azi vorbesc o idee despre cum folosesc eu uleiul de levănțică.
        Sticluța din poză e luată dintr-un King Art cu 6 lei sticluța. Țin bine minte că am căutat puțin prin maldărul de sticluțe cu uleiuri de aromoterapie până să găsesc una cu levănțică.
         Sinceră să fiu, am încercat să folosesc acest de unul singur în lampa de aromoterapie, dar nu mi-a plăcut deloc cum miroseau vaporii aceia parfumați.
         Cel mai mult îmi place să folosesc uleiul de levănțică pe pernă - pun câteva picături pe fiecare față a perinii - sau când fac o baie fierbinte seara. Îmi place foarte mult efectul relaxant pe care-l are levănțica asupra mea.
         Sticluței de ulei de levănțică din King Art trebuie să-i acord un 10 și sper să am drum cât de curând printr-un King Art să-l recumpăr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu