duminică, 6 septembrie 2015

Sfarsit de proiect personal

        Hello! Spre sfarsitul lunii aprilie mi-am propus printr-un personal project sa termin o sumedenie de produse cosmetice. Este vorba despre aceasta postare in care va povesteam ptin ce si cum. N-o sa reiau acum lista de cosmetice pe care doream sa le termin, e o lista maricica si mi-e foarte lene sa caut toate link-urile catre produse (am avut parte destul de asemenea servicii vineri seara - de fapt, vineri noaptea - cand am scris postarea pentru ieri si mai inainte cand am slefuit postarea respectiva).
        Nu pot spune c-m terminat 100% toate produsele pe care imi doream sa le consum, mi-a mai ramas de terminat lotiunea tonica de la Cien iar crema aceea de protectie solara de la Lotus Cosmetics am aruncat-o. Se poate vedea si in postarea despre inceputul proiectului produsele care au fost consumate. Pentru a  vedea progresele inregistrate, va invit sa cititi urmatoarele 2 articole:

  1. preferatele lunilor mai si iunie;
  2. preferatele lunilor iulie si august.
        Si cum am initiat cu postarea precedenta un nou obicei, va las acest link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu