joi, 22 octombrie 2015

Cafelele care m-au dezamăgit

        Precum vă povesteam acum 2 săptămâni în acest articol despre cafelele care-mi plac la momentul actual și vă promiteam să revin cu un articol despre 3 cafele care m-au dezamăgit. Deoarece eram extenuată aseară și chiar mi-a fost greu să mă concentrez să adun informații pentru un nou articol din seria „Top 25 de atracții turistice”, m-am gândit că măcar să termin seria de 2 postări despre cafele, mi s-a părut mai ușor de abordat acest subiect.

Doncafe:



        Ca de obicei, n-am decât poze de grup cu cafelele, dar „mă văd silită” s-o duc așa. De ce-am folosit ghilimelele? Pentru că mie, personal, nu mi se pare greu să mă folosesc de poze de grup.
         Aici vreau să includ ambele cafele Doncafe, atât cea în ambalaj roșu cât și cea în ambalaj verde. Când am cumpărat eu cele 2 pachețele de 100 de grame de cafea, cea roșie a costat 3,57 lei iar cea verde 5,4 lei.
        Ceea ce m-a nemulțumit la aceste cafele a fost faptul că au un gust oribil de cafea ieftină de piață, din aceea la 19 lei / kg, pe care o lua mama și eu n-o pot suporta s-o beau. Chiar m-așteptam ca Doncafe-ul să aibă standarde mai ridicate pentru produsele sale, mai ales că și-au și făcut reclamă la produse. Și nici laptele nu-i ridică nici cât negru sub unghie calitatea gustului.
         Nota acordată ambelor cafele: 1 / 10.


Tchibo Family:


        Nu mai țin minte exact cât a costat cafeaua asta, dar în jurul prețului de pe pachet.
        Și cu această cafea e aceeași problemă ca și cu Doncafe-ul: te-ai aștepta să fie ceva de gustul cafelei, la câți bani se bănuiește măcar că au băgat în publicitate și în marketing în general; dar de ce să băgăm banii în dezvoltarea produselor de calitate când putem face ceva slab calitativ și să băgăm 85 - 90 % din resursele financiare în marketing ca să păcălim clienții? Ceea ce zic eu e că și această cafea are gust de cafea ieftină din piață.
         Și acestei cafele îi acord tot nota 1 / 10.


Lavazza Suerte:


        Deci, Lavazza, firmă italiană, cică de renume și cu produse bune și pe măsura calității (adică destul de piperate, ca să zic așa). Pe 250 gr dădui undeva la 8 - 9 lei. Ca să ce? E același lucru cu cele de mai sus, doar că e cea mai scumpă dintre cele 3. Are același gust de cafea ieftină din piață pe care nici laptele nu-l scoate de pe unde e. Deci n-o să vă mire că-i dau tot un 1 / 10.

2 comentarii:

  1. ce amatoare :)) foloseste poze clare daca tot te crezi bloggerita :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonimule, daca tot te crezi comentator, alege-ti un nume macar, nu te mai ascunde ca un fricos dupa anonimat. Iar cat priveste pozele, te provoc sa ma sponsorizezi in mod gratuit, daca esti atat de nemultumit de claritatea pozelor mele. Daca nu-ti convine blogul, nu te obliga absolut nimic sa-l lecturezi.

      Ștergere