vineri, 16 octombrie 2015

Review: Antiperspirantul Rexona sexy bouquet


        Hello! Deși pot spune că abia în perioada aceasta storc ultimele picături din antiperspirantele Fa Fresh & Dry Green Tea și Gerovital Sapphire, am avut timp și ocazia să testez și celelalte 2 antiperspirante aproape pline pe care le dețin, și anume Rexona sexy bouquet și Balea Dry. Deși n-am golit chiar ambalajele pe care mi-aș fi dorit să le golesc, vă puteți aștepta în următoarele 2 săptămâni la un articol de tip empties.
        Azi vă voi vorbi despre produsul de la Rexona, iar în viitorul cât mai apropiat vă voi vorbi și despre cel de la Balea.
        Când am luat acest antiperspirant Rexona, deja eram conștientă că nu mă mai puteam baza prea mult pe cele 2 antiperspirante vechi de care menționam mai sus, așa încât am stat puțin în fața raftului cu antiperspirante din Kaufland, chiar neștiind ce să aleg. Nivea? Dove? Rexona? Să rămân la variantele de tip aerosol ale celor 3 mărci ce tocmai le-am amintit? Să mă îndrept către variantele stick și roll-on de unde am ce alege, oferta părându-mi mai variată? Să risc să mă aleg cu o protecție mai puțin eficientă în cazul în care aleg variantele roll-on sau stick? Cam acestea îmi erau incertitudinile în momentul respectiv.
        Am ales varianta unui antiperspirant aerosol, în cazul de față Rexona sexy bouquet. Cum de m-am oprit asupra lui? Am zis să le dau o șansă unică căpșunelor a căror nume apare pe ambalaj, sinceră să fiu. Plus că era la promoție, l-am luat redus cu vreo 2 lei sau așa ceva față de prețul normal, deci a fost o afacere. Într-un fel, nu-mi pare rău. Antiperspirantul în sine nu miroase deloc rău, îmi aduce aminte de un Fa, dar nu mai țin minte ce anume fel de Fa. Mirosul are o tentă dulce, foarte feminină. Probabil tenta feminină mă deranjează pe mine, cred că știți că nu sunt fana numărul unu al mirosurilor 100% feminine, preferând de multe ori ceva mai proaspăt, riscâns pe ceva ce dă și în note masculine. Oferă o protecție bună, de vrep 5 - 6 ore lungi pe mine, care sunt genul de persoană care transpiră exagerat de mult, precum cred c-am mai spus-o și până acum. Noaptea, produsul mă ține mult și bine, pe toată durata somnului.
       Nota acordată produsului: 9 / 10.

2 comentarii:

  1. de un timp nu mai folosesc deodorante, folosesc piatra de alaun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, eu încă mă codesc s-o încerc, având în vedere că mai toate deodorantele (defapt, chiar toate) m-au dezamăgit crunt!

      Ștergere