miercuri, 7 octombrie 2015

Review: Deodorantul de cameră Glade Microspray cu flori de mango brazilian


        Hello! Cred că vi-ați dat seama că în ultima vreme am cam devenit mare fană a deodorantelor de cameră sau li s-ar spune categoriei respective de produse. De-a lungul ultimului an am avut o „grămadă” de asemenea produse, adică un număr de vreo 8 - 9 feluri diferite de deodorante de cameră, la cifra respectivă neadăugându-se dublurile sau multiplele exemplare din același produs, ci doar felurile.
        Bun... acum câteva zile, să tot fie și vreo 2 - 3 săptămâni bune de atunci, am băgat la consum și deodorantul din imagine. Și aceasta este chiar ultima rezervă pe care-o aveam. Rezerva se găsește în mai toate marile lanțuri de magazine (în Auchan nu l-am căutat, totuși) cât și în DM. În kaufland îl găsiți la un preț de aprocimativ 9 - 10 lei, din câte știu eu pentru varianta microspray de 10 ml.
        Personal, mie mi se pare că acest deodorant de cameră miroase dulce - fructat, dar foarte artificial. Și sunt foarte înciudată pe faza asta, căci dacă mirosea mai natural, cred că mi-ar fi plăcut aproape la nebunie acest produs. Plus că mie mi se pare că nu ține mirosul foarte mult în cameră, în ciuda faptului că folosesc vreo 3 - 4 „doze” de parfum o dată într-o cameră de garsonieră.
         Prin urmare, îi acord produsului o notă de 1 / 10 cu mențiune că nu l-aș reachiziționa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu