miercuri, 21 octombrie 2015

Review: Săpunul lichid K Classic Cream Soap Water lily


        Hello! Azi a revenit timpul să vă povestesc puțin despre unul dintre produsele pe care vi le-am prezentat la secțiunea de cumpărături de marțea trecută,  și anume săpunul lichid cremă de la K - Classic cu nufăr, varianta la un litru.
        De ce am ales varianta la un litru? Ei bine, în primul rând pentru că ține mult mai mulr decât ceva la jumătate de litru, asta cred că e la mintea cocoșului. Apoi, pentru că varianta aceasta la rezervă de un litru era la același preț ca sticla cu pompiți de jumătate de litru din aceeași gamă. Și ca să nu mai fie niciun dubiu, l-am luat din Kaufland cu 4,49 lei / rezerva de un litru, deci o adevărată afacere în comparație cu varianta similară pe care o găsesc din an în Paște la Lidl, unde costă 7 lei.
        Acum probabil vă-ntrebați cum de m-am făcut cu varianta roz cu nufăr, căci se știe că nu nu-s deloc cu rozul la modul foarte general. Ei bine, existau doar 3 variante: cu lapte & miere, cu măsline sau cu nufăr. În general, nu mă înțeleg prea bine din punct de vedere olfactiv cu cosmeticele cu lapte și miere, iar de măsline nu aveam chef la momentul respectiv.
        Despre produs pot spune că își face bine treaba, curăță bine murdăria și n-am avut nevoie de cremă de mâini după fiecare spălare de mâini, și asta nu datorită vreunei minunății de cremă de mâini, de asta să fiți siguri. Și în plus, are un miros discret, destul de pudrat spre puțin floral. Deci am numai cuvinte de laudă la adresa produsului.
        Îi acord nota 10 / 10 și mă gândesc să încerc și varianta cu măsline pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu