luni, 16 noiembrie 2015

Ce-am mai făcut în săptămâna ce-a trecut #6

        Hello! Cum mai sunteți?
        Și săptămâna aceasta pot spune c-am fost destul de leneșă, dar nici pe departe ca în cealaltă. Măcar am dat miercuri 5 ore pe la facultate, am fost de 2 ori prin Lidl și o dată prin Kaufland. Din Lidl m-am făcut cu un fard de ochi, mă rog, e o micropaletuță de 3 culori, dar care îmi plac la nebunie și îmi pare rău că n-am un swatch să le arăt ca lumea.



        Că tot veni vorba despre ce-am mai făcut, am mai programat un review pe miercuri și sper ca diseară să fac și un articol despre ultimele „goliciuni” pe care le am, nu de alta, dar să eliberez puțin locul.
        Și prin piață am fost sâmbătă. Știu că mai ales încălțările nu sunt de cea mai bună calitate pe acolo, o pereche de UGG-uri sau de cizme ținându-mă cel mult o iarnă și jumătate (iarnă din aia scurtă) sau o iarnă din aia lungă. Totuși m-am făcut cu niște UGG-uri scurte, cu niște cizme scurte, cu 4 plovere și cu 5 căni diferite în total. Aș fi luat și a șasea cană, dar era la 9 lei și nu mai aveau decât 5 bucățele și nu se știa dacă mai primesc și altele.

Cana de care vă vorbeam


        Și mi-am mai făcut din temele pentru masteruri. Nu enorm de multe, dar decât nimic, mai bine să le iau încet și sigur.
        Era să uit de faptul că joi mi-am luat o revistă Unica din Kaufland, și asta pentru că avea o cremă de corp Yves Rocher cu unt de shea; am mai descoperit și niște mostre prin revistă:



  • o cremă de față LOreal Revitalift Laser pentru zi;
  • un șampon Dove Oxygen Moisture;
  • un balsam Dove Oxygen Moisture;
  • o cremă Vichy Idealia;
  • o cremă BB Garnier în variantă light.
        Despre cremele de la Vichy și LOreal nu știu ce să vă spun, mai ales că nici nu am riduri. Crema BB de la Garnier n-a ținut mult pe fața mea din cauza faptului că am transpirat, și în plus, deși era Light, adică o nuanță deschisă. tot mi s-a părut prea închisă pentru tenul meu.
        Despre mostrele de șampon și balsam de păr de la Dove voi afla date mai concrete în zilele ce urmează, abia în această seara le-am folosit, dar să știți că mă tentează. Șamponul a fost într-o cantitate suficientă, dar balsamul a fost într-o cantitate cam mică, a trebuit să mă zgârcesc cu el, și asta nu m-a prea încântat mai ales c-am observat că în ultima săptămână părul meu s-a simțit ca și cum ar fi fost despicat sau așa ceva.
        Ca și o penultimă idee, m-am decis să bag la uz casnic crema de mâini Dove luată în vară să o termin și pe aceea, mi se pare că se cam plictisește la mine prin genți.


        Ultima idee e faptul că cursa de Formula 1 (Marele Premiu al Braziliei) din această după-amiază m-a plictisit atât de mult încât după prima oră am mutat pe știrile de pe PRO TV.  Un mic rezumat găsiți aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu