duminică, 22 noiembrie 2015

Ce-am mai făcut în săptămâna ce-a trecut #7

       Hello! Azi nu am foarte multe să vă împărtășesc...
       Săptămâna treccută a fost tot așa, mai domoală, ca să zic așa. M-am ocupat în continuare de niște teme, aproape am terminat „Orașul îngerilor căzuți” de Cassandra Clare, am fost de 2 ori în Kaufland și tot de atâtea ori în Auchan. Am reușit s-ajung și într-un magazin de mobilă, să văd ofertele de pe acolo. Și am ajuns și de 2 ori pe masterate... și asta e o mică premieră.
        Am reușit să mai discut ca-ntre fete și o bună prietenă, Emily.
        Și-am reușit să-mi pun pe ochi lentilele de contact, iar asta e o mare reușită.



        Sâmbătă am ținut parastasul de 1 an al unei bunice, sâmbătă care vine îl ținem pe cel de 6 luni al celeilalte bunice.
        M-a întristat faptul c-avem niște rude tare tâmpite și egoiste în Alba - Iulia, care nici n-au catadicsit s-apară pe motiv că-s răcite; doar banii i-au vrut de pe bunica. Uneori, mai ai parte și de asemenea oameni în viața ta și nu-i poți îndedpărta prea mult.



        Imi pare rau ca nu a fost cursă de Formula 1 week-end-ul acesta, deși eram ferm convinsă că ultima cursă a sezonului era programată pe săptămâna asta.
         Am de ce să mă plâng și de vremea de afară, căci de vineri a fost foarte urât la noi, iar sâmbătă destul de dimineață deja ploua de mă lua supărarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu