duminică, 29 noiembrie 2015

Review: Antiperspirantul Rexona stress control


        Hello! Cum o mai duceți? Azi vă voi povesti despre al treilea (din cele 7, da, ați citit bine, 7) antiperspirant din dotare. Este vorba despre al doilea antiperspirant Rexona pe care îl folosesc în acest moment.
         Exact nu mai știu ziua în care l-am cumpărat, cel mai probabil spre sfârșit de octombrie, dar l-am achiziționat din Kaufland cu vreo 8 lei, era la reducere așa încât mi s-a părut o afacere. M-a atras ideea de „stress control”. Mirosul antiperspirantului este unul amărui dar destul de proaspăt, chiar îmi place ideea.
        Despre rezistența produsului iar am numai cuvinte de laudă, căci în condițiile în care nu transpir cu nemiluita, rezistă și 12 ore pe mine.
         Din partea mea are nota 10 acest produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu