marți, 24 noiembrie 2015

Review: Masca de față peel - off de la K - Classic care

        Hello! Cum mai sunteți? În sfârșit mai apare un review și pe blogul meu, nu-i așa? 


        Astăzi vă vorbesc despre una dintre cele 2 măști de față de la K - Classic care pe care le-am încercat de când a început anul universitar (adică din 1 octombrie 2015).
        Prima și prima dată am folosit-o când am făcut baie și din cauza aburilor numai nu mi s-a „uscat” masca pe față, a trebuit s-o dau jos prin șurălit cu apă. Dar a doua oară am aplicat-o în cameră, așa că s-a „uscat” frumos pe față mea, dar tot n-am putut-o îndepărta dintr-o singură mișcare, mi-am luat-o de pe față tot pe bucățele.
        Ca efect, fața mea era curată, fără sebum, matifiată. Dar efectul n-a durat defel, ca mai întotdeauna, tenul meu face mereu probleme.
        Masca o găsiți de cumpărat în Kaufland, e distribuită sub sigla mărcii proprii a Kaufland-ului, K - Classic; cred că o găsiți cam pe la aproximativ patru - cinci lei, sper să nu mă înșele prea rău memoria.


        Aceasta de mai sus e lista de ingrediente.
        Nota pe care o acord produsului este 7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu