miercuri, 9 decembrie 2015

Balsam de buze Sensitive marca proprie Carrefour vs. balsam de buze Nivea Hydro Care

        Hello! Cum mai sunteți? Aseară am picat în front pe la vreo 12 noaptea așa încât n-am mai apucat să scris articolul pentru ziua de azi. Deși m-a trezit telefonul tatei pe la opt jumătate de dimineață, o oră jumătate mi-am tot făcut planuri c-o să pot s-adorm la loc, dar degeaba, chiar n-am mai putut adormi. Sper din tot sufletul să nu mă apuce somnul ăla tâmpit pe la trei - patru după - amiaza, cum se întâmplă de obicei când mă trezesc „devreme”. Poate o să vă vorbesc într-un articol separat despre bioritmul meu, căci e mai ciudat de felul lui, mi-ar lua cam tot articolul de azi să vă povestesc, și nu despre asta vreau să vă povestesc.


        Pentru astăzi vreau să vă compar cele două balsamuri de buze de mai sus. Este vorba despre balsamul Sensitive marca proprie Carrefour și balsamul de buze Nivea Hydro Care cu SPF 15.
        Am ales să compar un produs de la o marcă arhicunoscută cum e Nivea cu un produs mai de duzină, cum sunt cele marca proprie a unui lanț mare de magazine pentru a vă arăta că uneori mărcile mari dau niște rateuri de toată groaza iar produsele ieftine sunt mult mai ok și mai eficiente pentru clienți. Balsamul de buze mi l-am luat anul acesta în prima jumătate a lui februarie, gândindu-mă că dacă varianta Essential Care e atât de extraordinară, acesta ar trebui să fie și mai bun. Ei bine, țeapă, s-a dovedit una dintre cele mai neinspirate alegeri pe care le-am făcut toată iarna trecută (vi-am povestit aici despre toate). Singurul lucru mai ok la Nivea Hydro Care e faptul că are protecție solară, dar cu ce mă ajută chestia asta acum iarna, când i-a venit rândul să-l termin, căci eu nu folosesc protecție solară decât în intervalul mai - septembrie? Chiar nu mă ajută cu nimic. Balsamul nu oferă o hidratare prea grozavă, deci eu îl recomand pentru persoanele cu buze normale care trec prin ger fără ca buzele lor să resimtă ceva. Dacă aveți probleme cu buzele crăpate sau așa ceva, nu dați 9 - 12 lei pe acest balsam de buze, că nu merită, mai bine luați-vă un prânz dintr-un local cu prețuri mai mici. Acesta este un alt caz în care firma / marca produsului costă de câteva ori mai mult decât produsul în sine.
        Pe de altă parte, Carrefour Sensitive zic că-și merită cât de cât banii, nu știu sigur dacă aș da chiar 6 lei pe unul, dar un 6 lei pe două balsamuri de buze aș da, categoric aș da. E aproape la fel de bun ca Nivea Essential Care, parcă totuși nu are decât vreo 80% din puterea produsului Nivea dar eu am dus o vară și o toamnă cu acest produs, deci chiar că asta spune ceva. Aș recomanda produsul persoanelor cu probleme moderate ale buzelor. Singurul lui minus e faptul că nu oferă protecție solară, dar eu nu văd acest lucru ca fiind atât de negativ.
        Deci, prin urmare, părerea mea e că mai degrabă se merită să achiziționezi balsamul marca proprie Carrefour în detrimentul produsului Nivea.

2 comentarii:

  1. Da, cateodata brandul iti ia doar ochii, iar diferenta de pret se explica prin costurile de marketing, nu prin calitatea produsului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ceea ce vreau să spun e că e o loterie cu brandurile acestea arhicunoscute: uneori dai de produse extraordinare, altădată produsul te dezamăgește.

      Mulțumesc de vizită!

      Ștergere