luni, 14 decembrie 2015

Ce-am mai făcut în săptămâna ce-a trecut #10

Hello! Cum mai sunteti? Postarea de azi tot de pe telefon vine, asa se explica lipsa diacriticelor si asezarea mai neobisnuita in pagina, inca nu m-am obisnuit sa scriu intr-un mod ma dragut articolele de pe telefon. 

   
        Saptamana asta vremea a trecut aproape de la o extrema la alta. A fost foarte mohorat la inceput, dar ieri a fost foarte frumos prin Oradea, precum puteti vedea in poza de mai sus.


Sambata au fost parintii la cumparaturi, au facut, sau mai bine zis au asamblat un tort, meritul lor a foat faptul c-au cumparat blaturile, praful de creme, esenta de rom, lapte si zahar iar apoi au mixat chimicalele cu laptele si zahar si cica au facut un tort. Am mancat si eu o feliuta de grosimea unui deget dar numai zaharul a fost de feliuta aia. In ultima luna am cam sarit calul cu zaharul, cica ma lasasem de el, sper ca macar dupa sarbatori sa scap de el pentru o lunga perioada. Tot sambata au luat ai mei si un tub de frisca iar eu nu m-am putut abtine sa nu inlocuiesc laptele cu frisca, dar numai am stricat gustul cafelei, asta a fost esenta pozei de mai sus.




Saptamana trecuta am dat si eu pe la faculta luni si miercuri. Am apucat sa-mi iau toate cursurile la care am lipsit de la algebra computationala dar n-am apucat sa le iau si pe cele de la teoria codurilor. Aceste doua materii sunt singurele materii la care chiar scriem de mana, din totalul de 8 materii. Mai sus v-am lasat unul dintre cursurile de algebra computationala, curs luat de la o colega mult mai silitoare ca mine care chiar a venit la orele respective care se tin miercurea de la 14 la 20. 

Saptamana asta imi propusesem sa fac niste poze in parcul 1 decembrie pe timp de seara sa vedeti cum e impodobit si sa ma uit la "The Hobbit: Desolation of Smaug" dar n-am reusit sa mai fac aceste lucruri. Sincera sa fiu, n-am gasit rostul sa imi prelungesc abonamentul OTL care a expirat miercuri deoarece n-am mai folosit de miercuri transportul in comun, asa incat pur si simplu aruncam cu niste bani pe geam afara.

Aproape am terminat cu ceea ce aveam de facut la o materie (sper sa termin azi), mai raman 5 materii la care sa termin ceea ce am de facut. Si ceea ce e mai rau e ca la 2 materii inca nici nu m-am pus sa fac ceva. Desi e vorba despre 2 reterate, si acelea imi vor lua macar minim 12 ore de munca per referat, si asta e situatia fericita. 

Cam atat am avut de impartasit cu voi pe saptamana aceasta. Sper ca saptamana viitoare sa vin cu mai multe poze frumoase pentru voi si cu vesti mai productive pentru mine.

2 comentarii: