vineri, 11 decembrie 2015

Review: Antiperspirantul Dove go fresh


        Hello! Ce mai faceți? Cum mai sunteți? Luni seara, mai bine zis noaptea căci era miezul nopții, eu eram destul de obosită psihic și somnoroasă, așa că nu vă mirați că există toate șansele să mai fac câte o greșeală de tipar.
         Pentru azi vi-am pregătit un review la antiperspirantul Dove go fresh. Spre deosebire de săpunul din aceeași gamă care m-a dezamăgit și despre care vi-am povestit aici, acest produs chiar își face treaba. Antiperspirantul se găsește în toate lanțurile de magazine mai măricele, și costă de la 9 lei în sus, depinde de fiecare lanț în parte.
        Îmi plac două lucruri importante la acest antiperspirant: în primul și în primul rând, mă protejează minim 6 ore în condiții de umblat de ici colo sau chiar minim 18 ore dacă stau în casă și nu mai sport la domiciliu în acest interval; al doilea lucru este reprezentat de faptul că chiar îmi place mirosul său proaspăt. E unul dintre antiperspirantele pe care îmi place să le combin cu gelul de duș Cien Lemon Kick din Lidl. Singurul lucru care chiar mă deranjează puțin e prețul poate puțin măricel, dar asta se datorează faptului că pe lângă eficiență se plătește și marca.
        Eu acord o notă de 9,5 produsului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu