duminică, 20 decembrie 2015

Review: Deodorantul 8 x 4 unity


        Hello! In ultima vreme mama si-a cumparat cateva cosmetice de uz general iar eu nu m-am putut abtine si le-am bagat in testate pe cateva.
        Primul produs despre care va pot spune cateva cuvinte este deodorantul 8 x 4 unity. Produsul este un deodorant, prin urmare functioneaza pe baza alcoolului din compozitoe care are rolul de a "omori" bacteriile de la suprafata pielii astfel incat transpiratia care iese la suprafata pielii sa nu inceapa sa miroasa neplacut la contactul cu bacteriile care ne populeaza i  mod normal pielea.
        Deodorantul are in compozitie din punct de vedere olfactiv  betgamota, ceai alb si mosc (pazea, Claudia). Mie mi se pare un miros floral dulce, nu imi place dar nici nu imi displace, sincera sa fiu. Iar ca protectie, ce sa zic? In casa la activitati nu foarte transpirante face fata vreo 5 - 6 ore bune sau o noapte intreaga.
       Mama a gasit deodprantele 8 x 4 unity (cel de fata) si pure la Auchan cu 8 - 9 lei; eu nu le-am vazut deloc in Kaufland iar in Carrefour si DM nu le-am cautat deloc.
        Eu acord o nota de 8 produsului, cu mentiunea ca ma bucur ca mama l-a cumparat pentru uzul ei si m-a pasat si pe mine sa il folosesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu