duminică, 6 decembrie 2015

Ultimele achiziții de cosmetice

        Hello! Ce mai faceți? Săptămâna aceasta am fost harnică pot spune, am reușit să scriu 5 articole pe blogul acesta. Astăzi o să vă povestesc puțin despre ultimele cosmetice cumpărate, deși nu sunt foarte multe cosmetice de prezentat, nu de alta, dar să nu vă surprindă când încep să le fac recenzii pe blog, așa, din senin.


        Săpunurile au constituit obiectul majorității cumpărăturilor pe care le-am făcut în ultima vreme. Din Kaufland am cumpărat un săpun solid Fa (în jur de 1,7 lei a costat) care mie mi se pare foarte dulceag ca miros, dar mai multe cred că vă voi povesti la anul despre el, nu de alta dar vreau să-l folosesc când fac duș și am pe stoc 3 geluri de duș ale mele plus unul al tatei (da, ați citit bine că mai folosesc uneori și lucruri cu miros masculin) pe care le folosesc acum și mi-ar plăcea să le mai termin pe acelea înainte de a-l începe pe acesta; plus c-am mai luat acum vreo 2 - 3 săptămâni un săpun lichid Aile cu miros de mere la un litru cu vreo 2,4 lei, chiar îmi place acest săpun lichid.
        Din Lidl am cumpărat două sticle de jumătate de litru de săpun lichid Cien, unul e cu mere și mentă iar celălalt cu trandafir și levănțică. Cel cu mere și mentă miroase foarte proaspăt pe când cel cu trandafiri și levănțică miroase tot așa ca Fa-ul, destul de dulceag. Fiecare sticlă a costat cred că 5 lei și făceau parte din ceva colecție ediție limitată.
         Ultimul lucru pe care vi-l prezint e un fard Cien cu trei nuanțe: un roz mai deschis și sidefat, un mov închis semi-sidefat și un negru mat. A costat undeva la 7 - 8 lei.
         Cam acestea au fost produsele pe care doream să vi le prezint pe ziua de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu