vineri, 1 ianuarie 2016

Preferatele lunii decembrie

        Hello! Încep anul cu o nouă postare din categoria „Preferatele lunii” după o foarte lungă perioadă de timp în care nu am mai scris articolul în acest format.


        Precum se vede și în poza de mai sus, nu sunt foarte multe produse, alegând de această dată să vă arăt strict ce am golit de prin recipiente, aveam nevoie de locul respectiv.


        De la ultima postare de acest gen (defapt, de la ultima postare cu goliciuni) am reușit să golesc o cutie de Discreet.


        Am reușit să termin și o cutie de ceai verde și să încep una nouă, plus că aproape am golit o cutie de Earl Grey și una de ceai Rooibos, tot ce se poate să le vedeți luna viitoare la goliciuni.


        Am reușit să termin și ultimul strop din acest dizolvant cu acetonă, dar nu mi-a plăcut deoarece oriunde îmi ajungea pe piele mi-o și albea într-un mod inestetic.


       La capitolul produse de păr am reușit să golesc doar două pliculețe care au venit la un moment dat prin cutiile de vopsea de păr; nu vă gândiți că nu m-am spălat pe cap mai deloc, doar c-am început un Head & Shoulders de 400 ml pe care l-am alternat cu un șampon Nivea așa încât nu am golit niciun flacon, plus că nu întotdeauna folosesc balsam sau mască de păr, iar faptul că mă spăl doar de două ori pe săptămână pe cap se observă.


        Pentru față am reușit să termin o loțiune tonică pentru ten mixt de la K - classic care, o punguță de 140 de dischete demachiante de la Cien, balsamul de buze Sensitive marca proprie Carrefour și  două paste de dinți în miniatură, plus aproape jumătate din aceea mare care e începută.


        Am reuşit să termin şi 3 pacheţele de şerveţele umede Amelia (al patrulea e „pe drum”), un pachețel de Sleepy și unul de Wickies (al doilea e tot „pe drum”, așa că îl veți vedea luna viitoare).


        Pentru mâini am terminat crema de mâini de la Dove și o mostră de la Gloves in a Bottle, care însă chiar nu m-a dat pe spate percepând-o mai degrabă destul de apropiată de Atrix-ul cu mușețel la cutie.


        Ultimele dar nu cele din urmă sunt un gel de duș Cien Sport 2 în 1 care deși e pentru bărbați, mi-a plăcut mult și tati s-o trezit cu două geluri de duș confiscate deși ambele erau începute; și aproape am mai terminat și un Camay Romantique pe care-l luasem pentru mama și văd că tot eu îl folosesc,
         Cam acestea sunt ultimele mele (scuzați cacofonia) goliciuni pe acest an! Voi cum stați?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu