sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Printre ultimele cumpărături

         Hello! Cum mai sunteți?
        Vă povesteam și ieri și cu o altă ocazie că am făcut cumpărături de cosmetice, unele dintre ele sunt „destul de vechi” și n-am apucat să vi le prezint.


        Produsele din poza de mai sus sunt făcute de miercurea ce-a trecut, deci destul de fierbinți ca să zic așa. Trecusem prin Lidl după bacon, roșii și alte articole alimentare și m-am gândit să-mi reîmprospătez stocul anumitor cosmetice unde eram deficitară, ca să zic așa. Am cumpărat următoarele lucruri:

  • o cutie de șervețele faciale Frotto, pe care eu le folosesc în scopuri diverse, nu numai cosmetic (2,99 lei);
  • un set de dischete demachiante Cien, rămăsesem în pană de ele la sfârșitul anului trecut (3,86 lei);
  • un set de 3 balsamuri de buze Cien în tubulețe albastru închis (9,67 lei pentru toate 3 la un loc);
  • un dizolvant de lac de unghii cu acetonă Cien, nu aveam cea mai mare nevoie de el, dar ce am acasă îmi distruge unghiile și pielea pe unde ajunge în sensul că toate mi le albește, nu prea am mai pățit așa ceva cu categoria aceasta de produse (6,76 lei);
  • o loțiune tonică pentru ten sensibil Cien, m-am înțeles mai bine cu această variantă plus că mă pot folosi de ea și pentru demachierea ochilor deoarece nu-mi irită ochii, plus că eu nu-mi machiez nu știu ce de încărcat pleoapele - doar un fard simplu de pleoape fără bază de machiaj și mascare și cam atât folosesc - așa că mi-e de ajuns, nu că n-aș putea folosi și șervețelele umede pentru mâini pentru respectiva operațiune, dar mnoa, mofturi, ca să le zic altfel (6,76 lei).


         Aceste trei produse au fost luate mai demult, dar n-am apucat să vi le prezint mai degrabă din motive de comoditate, dar miercurea trecută am făcut un mic efort și le-am adunat din cele patru colțuri ale garsonierei și le-am pozat:
  • șampon antimătreață Head & Shoulders Classic Clean la 400 ml din Kaufland, cumpărat deoarece Schauma cumpărată de mami începea să aibă bufeuri de mâncărimi de scalp (undeva la 18 - 20 de lei cred c-a costat);
  • săpun lichid Aile cu lapte de migdale la un litru, era destul de necesar pe când l-am cumpărat (aproximativ 2,5 lei a costat);
  • șampon Nivea Fresh Energy la 250 ml luat mai degrabă pentru o binemeritată schimbare a șampoanelor antimătreață, nu mai țin minte cât a costat.
        Cam acestea mi-au fost ultimele cumpărături de cosmetice de care mi-a făcut plăcere să vorbesc.

5 comentarii:

  1. Am un Lidl foarte aproape de mine, stiu brand-ul de cosmetice, dar nu stiam de balsamul de buze care mi-ar fi chiar util.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut doua tipuri de balsamuri de buze Cien: cel cu capac albastru inchis prezentat si in acest articol si mai exista o varianta, cea cu capac albastru deschis, care nu stiu cum e dar avea scris pe ambalaj faptul ca ofera o protectie SPF de 15 sau 20, nu mai stiu exact. Probabil o sa achizitionez si varianta albastru deschis mai prin primavara sau asa ceva, dupa ce termin definitiv produsul Nivea HydroCare.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. sa le folosesti cu drag pe toate. Sunt curioasa cum sunt balsamurile alea de buze, le-am vazut de multe ori la raft, dar nu le-am luat din cauza nr. ridicat de balsamuir de buze din stoc. Apropo de sapunul lichid de la Aile - funny story - intru ieri la un magazin de cartier si vad sticla aia la pretul de 10 lei :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce chestie urâtă, le revând cu de 4 ori mai mult...
      Balsamurile acelea de la Cien mi se par aproape la fel ca cel HydroCare de la Nivea momentan, dar mai trebuie să le consum să-mi fac o părere mai bună.

      Ștergere