miercuri, 27 ianuarie 2016

Review: Șervețelele umede cu castravete și ceai verde de la Frotto


        Hello! Cum mai sunteți? La mine e cam mijlocul săpătmânii iar azi am examenul la care m-am pregătit o destul de mare perioadă de timp deoarece a trebuit să vizionez niște lecții referitoare la Microsoft Dynamics CRM și Microsoft Dynamics AX / NAV de pe platforma Microsoft Dynamics Learning, vi-am mai vorbit despre asta în articolul de luni. Sper să am ce să vă povestesc lunea care vine și mai ales să am vești bune de la cele patru examene pe care le am săptămâna asta.

        Articolul de azi este un minireview pentru șervețelele umede cu castravete și ceai verde de la frotto. Precum știți, am o relație de love - hate cu șervețelele umede ale acestei firme, depinde de felul (a se citi mirosul) șervețelelor. Lunea trecută am avut un mic haul prin Lidl, și m-am ales și cu acest pachețel de șervețele (costând sub un leu pentru un pachețel de 15 șervețele) sperând să nu dau peste ceva urât mirositor ca cel cu mușețel.

         Șervețelele sunt bine îmbibate în soluția aceea dezinfectantă și au un miros proaspăt, foarte discret, care nu deranjează chiar deloc. M-au surprins plăcut și deja râd de „fricile” mele că vor mirosi într-un mod deranjant. Sunt foarte bune din punctul meu de vedere.

        Le acord o notă de zece și prezumția de a le recumpăra dacă se va ivi ocazia.

2 comentarii:

  1. Le am si eu, le tin in geanta, au miros placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut un nororc chior, am pățit-o cu niște șervețele puturoase cu mușețel de la Frotto din Lidl

      Ștergere