luni, 8 februarie 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămână #18

        Hello! Hello! Întâi de toate, vreau să vă menționez faptul că această postare e scrisă sâmbătă seara din considerente tehnice și temporale, și programată pe această dimineață.

        Săptămâna aceasta nu am făcut exagerat de multe, mă refer din punct de vedere numeric al activităților, dar a fost destul de fructuos, sperând să nu am o cădere nervoasă în viitorul apropiat.

         Luni, marți și miercuri am avut examene, luni luai un 8 la teoria aproximării funcțiilor (sisteme distribuite în internet) iar marți un 9 la baze de date relaționale (management în tehnologia informației); săptămâna trecută am luat 9 la teoria codurilor (sisteme distribuite în internet), 10 la algebră computațională (sisteme distribuite în internet) și  tot un 9 la sisteme informatice și suport decizional (management în tehnologia informației), dar abia săptămâna aceasta am primit și notele, prin urmare nu aveam cu ce să mă mândresc lunea care a trecut. Sper ca la examenul de miercuri, cel de la protocoale de securitate pentru sisteme deistribuite (sisteme distribuite în internet), să iau un 10 sau să am cea mai mare notă, nu de alta dar din punct de vedere teoretic știu să fiu singura cu situația încheiată la laborator, așa încât conform procedurilor toți cei fără situație încheiată la laborator ar trebui băgați direct în restanță dar nu le doresc așa ceva colegilor deși ar merita cu vârf și îndesat.



        Luni mi-a fost destul de frică c-o să pic examenul deoarece, deși au fost de învățat doar trei pagini și un pic, a fost defapt toceală pură iar eu nu sunt chiar atât de bună la așa ceva. Apoi, după ce-am ajuns cu chiu cu vai acasă, m-am pus să-mi încep referatul pe miercuri la protocoalele de securitate, la care m-am chinuit și marți și miercuri, mulându-mă pe lângă cele două examene rămase. Marți, pe lângă examen și referat, am făcut un drum și prin Lidl după mâncare și alte cele (= cosmetice), precum se poate observa și în poza mai de sus, povestindu-vă mai pe larg în articolul de sâmbătă. Miercuri am fost efectiv terminată din punct de vedere psihic, eram în starea aceea inexplicabilă de oboseală psihică deși dormisem destul de mult.



        Joi am făcut un drumuleț până în Rogerius, mai mult pentru treburi administrative și-am mai spălat niște vase pentru a elibera locșorul pe care-l acopa cutiile pe în care le depozitasem, iar apoi am mai făcut un drum până în Lidl după noua gamă limitată de cosmetice Cien (între noi fie vorba, m-a dezamăgit această gamă) și până în MediaGalaxy pentru niște informații și în Carrefour după mâncare.



        Joi seara, foarte entuziasmată de faptul că am două geluri de duș și două săpunuri solide în Velența, am vrut să fac un duș binemeritat. Dar ghiciți ce? Nu mai aveam nici apă caldă nici căldură în garsoniera părinților. Și să știți c-am înjurat în gând destul atunci; nici acum, sâmbătă seara n-avem de niciuna dintre ele.




        Vineri după-amiaza ajunsei până în Flanco și în Auchan după una alta, iar acasă m-am uitat peste un curs video despre gândirea pozitivă pe care l-am găsit pe Coursera dar nu m-a dat pe spate așa încât am renunțat la el.

        Sâmbătă m-am concentrat mai mult sau mai puțin pe a învăța pentru examenul de luni și m-am uitat la un nou episod din Arrow, am rămas puțintel de tot în urmă cu sezonul 4, dar e ok.

        Pe duminică plănuiesc (să nu uităm că scriu aceste rânduri sâmbătă) să mă mai uit peste ce mi-am propus să-nvăț pe luni și să merg în Rogerius să rămân peste noapte acolo să mă pot spăla și eu după nici nu știu câte zile de putoare. Defapt, am de gând să rămân mult și bine acolo, dar în ultima vreme s-au cam ales praful de planurile mele pe termen lung, așa încât nu e foarte sigur cât voi rămâne prin Rogerius.

        În săptămâna ce-a trecut am reușit să retermin cartea „Îngeri și demoni” a lui Dan Brown pentru a-i putea face o recenzie aici pe blogul acesta și am început să citesc „Mânâncă, roagă-te, iubesște” a lui Elizabeth Gilbert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu