luni, 29 februarie 2016

Ce-am mai facut in ultima saptamana #21

        Hello! Cum mai sunteti? Pentru azi voi avea sau am, defapt, un articol cu ceva mai multe poze, m-a apucat nebunia pozelor aseara pentru articolul de azi. Ce sa-i faci, „m-a ametit” Georgia de la Georgia s Mirror cu pozele, ca altfel n-aveam atatea poze.



        Pentru inceput va arat cele mai importante cumparaturi, si anume o EDP Suddenly Diamonds din Lidl cu 19,99 lei, niste cafea boabe Bellarom Espresso cu 16 lei si ceva tot din Lidl si 2 flaconase de dizolvant pentru lacul de unghii cu acetona de la magazinul de la parterul blocului in care locuiesc, fiecare a costat 1,10 lei pentru 50 ml.




        In cateva nopti, neavand nici somn nici ce sa fac cu timpul oferit pe de gratis de situatie, m-am pus sa pozez luna, care cand se ascundea printre nori, cand ma delecta cu prezenta dansei. Ce sa-i mai faci? Nu ca nu as fi avut ce sa fac cu timpul, daca stau bine sa ma gandesc, dar procastinarea e mare cucoana, nu-i asa?



        Tot miercuri mi-au ajuns si cele 5 tichete cadou drept recompensa pentru sondajele  Ipsos pe care le-am tot completat, mi-au venit cu FanCourier, m-asteptam sa-mi vina in posta, dar e bine si asa, nu? Si tot miercuri mi-am luat si o floare galbena din Piata Rogerius, a costat 5 lei, unele dintre flori s-au vestejit pana aseara cand am facut poza dar altele au inflorit.



        Ce pustie era parcarea dintre blocuri vineri, undeva dupa orele 14, de obicei in week-end e plin pe la noi de masini, unii colocatari pleaca altii primesc vizite ale rudelor sau cunoscutilor care vin cu masinile personale, astea cu toate ca in mod normal mi se pare foarte degajat traficul prin Oradea in week-end, spre deosebire de cursul saptamanii.


        Sambata dimineata am avut parte de 3 lucruri frumoase: a fost foarte senin o buna bucata de timp, iar eu am facut un lucru pe care am vrut sa-l fac de foarte multa vreme, si anume sa imortalizez cuibul de pasari de mai sus, pacat ca telefonul meu nu a putut sa surprinda mai bine ceea ce ma interesa.


        Al doilea lucru bun a fost faptul ca m-am trezit sub 100 kg dupa foarte foarte multa vreme, nici nu-mi aduc aminte cand am fost atat de „usoara”.



        Al treilea lucru care mi-a facut placere  sambata a fost gasirea prin haosul de pe balcon a lucrurilor de la bunica decedata in noiembrie 2014, mai precis a unor pahare (nu le-am mai pozat pentru articolul de fata), a canitei lui tati din a doua poza (are o culoare mov foarte inchis, consider ca nu am reusit sa-i surprind prea fidel culoarea ei adevarata) si a setului de canite pe care eu le-am dorit de la respectiva bunica.


        Ieri dupa-amiaza, daca tot am avut o stare de spirit anapoda si n-am putut dormi la amiaza, ca asa au fost cirscumstantele, am dat o raita prin Kaufland, n-am vrut ceva prea pretentios, m-am ales cu banane destul de verzi dar ok, portocale si mandarine.

 
        Mi-a cam jucat telefonul feste, n-am apucat sa iau o poza decenta a canii pe care mi-am luat-o de 1 august anul trecut din Auchan, si din care mai consum cateodata cafea sau ceai Earl Grey de la Dukat.


        Aceasta este cana numarul 2 la servitul cafelei, nu pentru ca este de culoare inchisa, ci pentru ca-mi reaminteste o perioada din viata mea, care mai este totusi de actualitate, si anume faptul ca sunt suportera Alonso. Stiu, McLaren-ul si Mercedes-ul s-au separat intre timp, dar, totusi, imi aduce aminte de sezonul 2007. Care pasionat de Formula 1 nu-si aminteste sezonul acela cu 3 candidati la titlul mondial, devenind campion cel mai outsider considerat dintre cei 3?


        Si nu in ultimul rand, samponul care mi-a fost alaturi saptamana ce-a trecut: Schauma anti-matreata.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru cantar :D Si eu ma chinui tare, dar pana acum treaba e destul de buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Era si mai frumos daca n-as manca si prostioare

      Ștergere